1.) Hogyan tudok YessPlus terméket vásárolni?
Interneten: a YessPlus honlapján (www.yessplus.hu) be kell lépni a virtuális irodába, majd rákattintva az "új rendelés" menüpontra, kiválaszthatjuk és azonnal meg is rendelhetjük a kívánt termékeket, amelyet a cég kérésre házhoz szállít. Vigyük végig a rendelési folyamatot egy példán. 1. Ha beléptünk a virtuális irodába, a bal oldali menüoszlopban találjuk az "új rendelés" menüpontot. Rákattintva bejutunk az áruházba, ahol láthatjuk a termékcsoportok felsorolását. 2. Ha pl. exkluzív terméket akarunk venni, vagy csak tájékozódni szeretnénk, mik találhatók ebben a termékcsoportban, ráklikkelünk az "exkluzív termékek" kifejezésre. 3. Meg fog jelenni a termékek felsorolása és tagi ára, valamint pontértéke. Ha vásárolni akarunk, egyszerűen beírjuk a kosárba szó előtti rubrikába a darabszámot, majd rákattintunk a kosárba szóra. 4. Kaphatunk további információt is a termékekről. Az egyes termékekre klikkelve, kinyílik egy új ablak, ahol láthatjuk a termék részletes leírását, pontértékét, tagi árát, ajánlott fogyasztói árát, és ha tetszik, amit látunk, itt is betehetjük a kosárba terméket. 5. Az oldal jobb felső sarkában megjelenő kosár feliratra klikkelve megnézhetjük, mit pakoltunk eddig a virtuális kosarunkba, és egy klikkeléssel továbbíthatjuk is a rendelésünket. 6. A következő, automatikusan megnyíló oldalon kell megadni a szállítási címet, fizetési módot, és véglegesíteni a rendelést. Ha pontosan tudjuk, mit akarunk, rendelhetünk email-ben és telefonon is. E-mailben: iroda@yessplus.hu Telefonon, faxon: tel/fax (1)-321-8891 Személyesen a YessPlus irodában is lehet vásárolni. Webáruházi (tehát nem exkluzív) termék vásárlása esetén a rendelést interneten, emailben, telefonon vagy faxon 2 munkanappal a tervezett vásárlás elött le kell adni, mivel ezekből a termékekből nem tartunk állandó készletet az irodában.
2.) Milyen módon rendeljek terméket? Mekkora a szállitási költség?
Terméket rendelni többféle módon lehet. Kérjük tagjainkat, hogy lehetőleg az interneten keresztül, a www.yessplus.hu honlap belső tagi oldalán az "új rendelés" menüpontból adják le rendeléseiket. Ez a legegyszerübb és leggyorsabb módja a rendelésnek, egy online űrlap kitöltésével és egy gomb megnyomásával 2-3 perc alatt leadhatja rendelését. Internet hozzáférés hiányában elfogadjuk a rendelést telefonon, faxon, vagy akár személyesen is a YessPlus irodában. A rendelt termékekeket postán házhoz szállitjuk. A szállitási és csomagolási költség 750 Ft 20 kg-ig. Ezt kérjük hozzáadni a rendelt áruk értékéhez és az így kalkulált összeget kell kifizetni.
3.) Milyen fizetési módot használhatok a megrendelt termékek és szolgáltatások fizetésére?
Banki átutalással, OTP befizetéssel a bankszámlánkra, postai csekkel címünkre, vagy személyesen irodánkban lehet fizetni az áruért. Első vásárláskor csak előrefizetést vagy kp fizetést tudunk elfogadni, később utánvéttel is lehet rendelni, ennek plusz költségét azonban a vevőnek kell állnia.
4.) A megrendelés után hogyan és mikor kapom meg az árut?
Postán házhoz szállítjuk az ellenérték befolyását követően, vagy irodánkban személyesen átvehető.
5.) A törzsvásárlók szintén tagi áron kapják a termékeket, vagy fogyasztói áron?
A törzsvásárlók a tagoktól annyiban különböznek, hogy nekik nincs belépéskor előirva vásárlási kötelezettség, viszont nem építhetnek hálózatot, nem jogosultak jutalékra. Ha valaki erre igényt tart, javasoljuk, hogy tagként regisztrálja magát. A törzsvásárlók is tagi áron vásárolhatnak.
6.) Mit tehetek, ha előre láthatóan nem fogom tudni átvenni a megrendelt csomagot?
Ha előre látható okok miatt a rendelt csomagot nem áll módjában átvenni - például utazás miatt -, akkor csak abban az esetben marad mindenki kártalan, ha úgynevezett \"visszatartást\" kér a postán nevéhez, illetve címéhez fűződően.